اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در زنجان از روز دوشنبه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

مسعود بیات‌منش امروز با خبرنگار  فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌نام در استان‌های گروه دوم انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌نام در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه ۱۹ اسفندماه سال‌جاری ثبت‌نام  کنند، بیان کرد: این ثبت‌نام تا ساعت 24 روز سه‌شنبه بیستم اسفند‌ماه انجام می‌‌شود.

بیات منش با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند، افزود: همه متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند. 

وی با بیان اینکه پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و...، اولویت بندی و انتخاب می‌شود، عنوان کرد: افرادی که در مرحله نخست، ثبت‌نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با با بیان اینکه متقاضیان که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله نخست ثبت‌نام اعتراض کرده‌اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام  مجدد ندارند، افزود: این افراد در فرآیند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند. 

وی اضافه کرد: در شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت‌نام قرار نداشته‌اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت‌نام صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول